نتایج جستجو برای عبارت :

Never speak in a borrowed voice

درس اول
______________A: Hello.B: Hello.A: How are you?B: I'm fine, thanks.A: Are you from Iran?B: Yes, I'm from Iran. And you? Are you from Iran, too?A: No, I'm not from Iran. I'm from Canada.___________________________________

درس دوم
_____A: Hello, Jim. How are you?B: Fine, thanks. And you?A: I'm fine, too. Thank you. Jim, do you speak Persian?B: No, I speak English. Do you speak Persian?A: Yes, I speak Persian. I'm from Iran. I speak English, too.________________________________________________

درس سوم
A: Ali, do you want some coffee?B: No, thanks. I'm fine.A: Ali, can you speak English?B: Yes, I can speak English. I speak Persian, too.A: Ali, I don't think you speak Persian.B: I can speak Persian. I'm from
+Hello, I'm P calling from G, can I speak to Mr.X? 
-Hello P! I'm gonna put you through.
ding. 
-Hello, it's X. 
+(WowwwwW)!  hello X! it's P calling from G, I wanted to check that you received my mail abt the Y request...
-yeah hellooo P ! I recieved and I'm gonna answer by Friday. 
+Thanks.
(you have wonderful voice by the way. like voodooist in the deep of jungle! like a laughing sculpture in a closed museum! like... like a god, chasing a dead! )
+Bye!
and I hung up, thinking what would happen if I told all of this? 
but really, very catching voice. I'll save him on my phone as "Mr. Voodoo"
lesson 4
______________________A: Hello, George. How are you?B: I'm fine, Helen, thanks. And you?A: I'm fine, too. Do you want some coffee?B: No, thanks. I want some tea.A: You speak English better than me. Can you speak Persian, too?B: I think I speak Persian better than English. I'm from Iran.A: I'm from Iran, too, and I speak English better than Persian.__________________________________________________

lesson 5
___________A: Hello. Where's the mall? Is it here?B: I don't know. I think it's there. Are you going to the mall?A: Yes, we're going to the mall now.B: Where are you from?A: We're from Iran. And you?B: I'm from Canada.A: Can you speak Persian?B: No, I can't. I can't speak Persian. We don't speak Persian in Canada. Do you livehere?A: No, we don't live here. we live in Iran.
lesson 4
______________________A: Hello, George. How are you?B: I'm fine, Helen, thanks. And you?A: I'm fine, too. Do you want some coffee?B: No, thanks. I want some tea.A: You speak English better than me. Can you speak Persian, too?B: I think I speak Persian better than English. I'm from Iran.A: I'm from Iran, too, and I speak English better than Persian.__________________________________________________

lesson 5
___________A: Hello. Where's the mall? Is it here?B: I don't know. I think it's there. Are you going to the mall?A: Yes, we're going to the mall now.B: Where are you from?A: We're from Iran. And you?B: I'm from Canada.A: Can you speak Persian?B: No, I can't. I can't speak Persian. We don't speak Persian in Canada. Do you livehere?A: No, we don't live here. we live in Iran.
A Silent Voice 2016,انیمیشن A Silent Voice 2016 دوبله فارسی,دانلود A Silent Voice 2016 720p,دانلود انیمه A Silent Voice با کیفیت 1080p,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود انیمه سایلنت ویس A Silent Voice 2016,دانلود انیمیشن Koe no katachi 2016,دانلود انیمیشن صدای خاموش A Silent Voice 2016,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن A Silent Voice 2016,دوبله فارسی,زبان اصلی,سایلنت ویس,صدای خاموش,
ادامه مطلب
کشتیها که شب در پهنه اقیانوس از کنار هم می گذرندبا هم گفتگویی کوتاه دارند:نخست به یکدیگر علامت می دهندو سپس صدایی در تاریکی شنیده می شود.چنین است در اقیانوس زندگی که ما چون دو کشتی از کنار هم می گذریمو با هم گفتگو می کنیم:نخست یک نگاهو سپس یک صداو آنگاه تاریکی و سکوت.هنری وادزوُرث لانگ فلو"Signals in the Dark"Ships that pass in the night, and speak each other in passing,Only a signal shown and a distant voice in the darkness.So on the ocean of life we pass and speak one another, Only a look and a voice, then darkness again and a silence.Henry Wadsworth Longfellowب
حاج محود کریمی
شب اول

این اشک نیست (غزل مصیبت) دانلود
هلال محرم که پیدا شده (روضه) دانلود
گفت ای گروه هر که ندارد (زمینه) دانلود
محرم شد و احیای دین (زمینه) دانلود
سر زده ماه گریه ها (واحد) دانلود
ماه ماه ماتمه اومد (واحد) دانلود
کیمدی ابوالفضل باشینا (واحد) دانلود
هوای حرم دارم ز عشق (دودمه) دانلود
وقتی برات گریونم (شور) دانلود
کیمدی ابوالفضل باشینا (شور) دانلود
شب دوم
شبنم گل لطیف تره از قطره های بارون (روضه) دانلود
گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما (
"you spend your whole life to be someone else, who is gonna be you?"

این سبک از زندگی، از شما تقاضا می‌کند که بهترین نسخه‌ی منحصربه‌فرد خود باشید، و درخواستی بالاتر از این نخواهد بود. 
• زمینه‌ی مطالعاتی گسترده و کاوش عمیق تفکرات، خواستار چیزی متناقض است؛ ذهنی که به روی حقایق جدید گشوده و پذیرای تغییر باشد. اما در عین حال قاطعانه به آن‌چه که در هر مقطع زمانی مناسب به نظر می‌رسد، متعهد بماند.
• اگر این انتخاب فقط یکی از دو رکن "اندیشه و تفکر" یا "اقدام و عمل" را برمی‌گ
با یاد شهیدان و پیر جماران (جدید) دانلود
منو یکم ببین سینه زنیم رو هم ببین (جدید) دانلود
بی بی قابل نداره بره این سرم تو راهت (جدید) دانلود
بانو سر سفرت میزنم زانو (جدید) دانلود
مداحی مازندرانی دانلود
مداحی علیه آل سعود دانلود
بزرگداشت مدافع حرم - شهید نوروزی دانلود
بزرگداشت مدافع حرم - شهید مغنیه دانلود
جلسه هفتگی دانلود
ماهی غواص دانلود
شب اول محرم سال 92 دانلود
شب اول محرم سال 93 دانلود
شب هشتم محرم 91 دانلود
شام غریبان سال 91 دانلود
نواه
[Verse 1]No limit in the skyThat I won't fly for yaNo amount of tears in my eyesThat I won't cry for ya, oh noWith every breath that I takeI want you to share that air with meThere's no promise that I won't keepI'll climb a mountain, there's none too steep[Chorus]When it comes to you, there's no crimeLet's take both of our souls, and intertwineWhen it comes to you, don't be blindWatch me speak from my heartWhen it comes to you, comes to you[Post-Chorus]Want you to share that(When it comes to you)[Verse 2]Cupid ain't a lieArrow got your name on it, oh yeahDon't miss out on a loveAnd regret yourself on it, ohOpen up your mind, clear your headAin't gotta wake up to an empty bedShare my life, it's yours to keepNow that I give to you all of me
دریافتاشکالاشو بگید
البته الان خخ

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

خخهیل بهترم   اخرشم ر.دم
In the reading section, the writer casts doubts on the accuracy of the the Chevalier de Seingalt's memoir book, a valuable historical resourse about European society in the eighteenth century, by pointing some examples including his wealth status, documentary of Voltaire's personal converasations, and realsing jail; However, the lecturer contends that this book sounds reliable by presenting some evidence regarding reading points.
First of all, the writer claims Chevalier had not really been very rich, contrary to what mentioened in the book, owing to some evidence reveals he had borrowed money from a Swiss merchant; in contrast, the professor rejects this notion by stating that this situation reffered to the time he lost a large amount of money in gambling. He should deal his belongings to
ساقیا برخیز و در ده جام را
خاک بر سر کن غم ایام را:))

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

ساقیا برخیز و در ده جام را
خاک بر سر کن غم ایام را:))

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

I want to say thank you.I know my blog is not up there among the best and brightest. I know you want a happier, more positive account in your feed..Ever since I've moved to the South, I've tried to post less on Social media . I desperately wanted to share my thoughts, reflections and observations on life, yet, I didn't want to bore you with my long captions. But writing is what I do. It gives me a sense of relief, helps me to develop self-awareness.As an Iranian, politics and activism are in my blood. Geopolitics, strategy, and understanding the future are my favourite topics..Iran is going through a spasm. The situation is getting pretty heated in terms of the level of anger we have. And I’ve kept reminding myself these past few days that I am a small part of a generation which is
فکر کنم همه میدونن امروز تولد بانوچه است، اگر نمیدونید اینجا رو بخونید. 

دریافت
نمایندگی پیامک صوتی

کاش رابطه ها
یه آپشنی داشتن
که هروقت دارن به تــه خط میرسن
یه پیام هشدار بیاد که"رابطه بسیار ضعیف است،لطفا
با یک "بوسه"
یک "دوستت دارم"
یک "فقط تورو میخوام"
شارژش کنیــد..."
کاش...
پیامک صوتی

گاهی یک مرد
بهانه دلخوشی یک زن میشود و
یک زن بانی خوشبختی یک مرد...
زندگے کوتاه است کاش بهانه و بانی باشیم...
تبلیغات صوتی

تا زنده ای
در برابر کسی که
به خودت علاقه مند کردی
مسئولی!
مسئولی در برابر غم هایش
در برابر اشکهایش
نمایندگی پیامک صوتی

کاش رابطه ها
یه آپشنی داشتن
که هروقت دارن به تــه خط میرسن
یه پیام هشدار بیاد که"رابطه بسیار ضعیف است،لطفا
با یک "بوسه"
یک "دوستت دارم"
یک "فقط تورو میخوام"
شارژش کنیــد..."
کاش...
پیامک صوتی

گاهی یک مرد
بهانه دلخوشی یک زن میشود و
یک زن بانی خوشبختی یک مرد...
زندگے کوتاه است کاش بهانه و بانی باشیم...
تبلیغات صوتی

تا زنده ای
در برابر کسی که
به خودت علاقه مند کردی
مسئولی!
مسئولی در برابر غم هایش
در برابر اشکهایش
آموزش ساخت سرور TeamSpeek 3
سرور تیم اسپیک برای انتقال صدا در واقع مکالمه آنلاین و با کیفیت با استفاده از نرم افزاری به نام Team Speak 3 که بین گیمر ها و سازنده های وب سایت و … برای برگزار یک جلسه رایج شده است . سرورهای زیادی دارد . در واقع شما برای مکالمه با دوست خود باید به یک سرور متصل شوید . ما در این پست به شما اموزش خواهیم داد که چطور یک سرور Team Speak در سیستم عامل لینوکس بسازید .
بریم سراغ اموزش
ادامه مطلب
سریال کره ای Voice 2017نام ها: صدامحصول: 2016 کره جنوبی از شبکه OCNژانر: هیجان انگیز | جناییتاریخ پخش: 25دی1395 – 14Jan2016قسمت ها: 16 شنبه و یکشنبه هاوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Jang Hyuk – Lee Ha Na
خلاصه داستان:مو جین هیوک (جانگ هیوک) یه کاراگاه محبوبه که پرونده های مهمی رو حل کرده. اما بعد از اینکه همسرش توسط یک قاتل سریالی به قتل میرسه زندگیش ازین رو به اون رو میشه. او ازینکه نتونسته از همسرش محافظت کنه احساس گناه میکنه و به صورت مخفیانه به دنبال قاتل میگرده …
This is the first time ever somebody reads this.
Please tell me every curse you know which may come into your mind after reading
next paragraphs. Because I have cursed myself everyday with words like; idiot,
inept (my father’s favorite), trash, psycho.
I have not wanted to be a lover on that time. I have hated to be attached
to someone or something. I did even ran away from my family. Until I found
someone. Like other boys on that age and time, I met her in Yahoo. Our first
date was in our university. We sat on two separate bench because we afraid of university
securities. I did not have a fear about these guys but when I met her I scared.
My heart was tearing apart. However, indeed I was a master of self-control. Especially,
control of emotional. I knew myself as a totally reasonable a
روزی که مهدیه رفت، دومین جمعه آخرین ماه پاییز بود، یه روز بارونی و دلگیر، دنیا رو سرم خراب شد. هیچکس نمیتونست آرومم کنه، حرفاشون عصبیم میکرد. اوایل نسبت به همه چی حالت تدافعی داشتم، همش فکر میکردم اگه رابطه ام با مهدیه خیلی معمولی بود کمتر میشکستم، امروز دقیقا چهار ماه و پانزده روز میشه که با مهدیه حرف نزدم و این یعنی چهار ماه و پانزده روزه که یه حرفایی رو تو خودم خفه کردم، حرفایی که فقط و فقط با مهدیه درموردش بحث میکردیم، میخندیدیم و با هم غ

من گفته بودم که، یه بار یه اسبه، میرسه به یه شتره،
؟

بهتون گفتم
این کشور پر از نژادپرستیه.
نژادپرستی هایی که حتی خودشون هم نمیدونن که نژادپرستیه و از ignorance میاد.

اینو گوگل کنین:
speak English in Canada woman verbally abusing the Asian staff

مال همین دیروز، همین بغل ما توی برنابی اتفاق افتاده. توی شاپرز دراگ مارت.
یعنی حالت به هم میخوره

من بدتر ازینهاش رو دیدم

م زن ها هم مردها، مخصوصا وقتی سن هاشون میره بالاتر، حتی موقع کرایه خونه هم جوری باهات حرف میزنن انگار بده
دانلود فصل اول سریال The Loudest Voice با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان سریال The Loudest Voice با کیفیت Full Hd
قسمت 1 قرار گرفت
موضوع : اجتماعی , درام | محصول : 2019 آمریکا | کارگردان: Tom McCarthy
اطلاعات بیشتر : IMDB | امتیاز : 7.6/10
دانلود سریال The Loudest Voice
دانلود فصل اول سریال The Loudest Voice با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان سریال The Loudest Voice با کیفیت Full Hd
قسمت 1 قرار گرفت
موضوع : اجتماعی , درام | محصول : 2019 آمریکا | کارگردان: Tom McCarthy
اطلاعات بیشتر : IMDB | امتیاز : 7.6/10
دانلود سریال The Loudest Voice

زمان آینده ساده با will یا آینده با نوع اول (The future I) برای نشان دادن تصمیمات ناگهانی، فرض کردن یا وقایع آینده که نمی تواند در آنها تغییری ایجاد کرد استفاده می شود.
کاربرد ها
تصمیمات ناگهانی. به مثال زیر توجه کنید:
Come on, I will help you sort the files. (بجنب، من بهت کمک می کنم اسناد را مرتب کنی.)
نظرات، امیدها، تردید ها یا فرض ها در مورد آینده. به مثال های زیر توجه کنید:
You won’t finish it in just one day. (تو نخواهی توانست این را در یک روز تمام کنی.)
It will rain tomorrow anyway. (فردا به
Credit Card
Borrowed loans can.
A series of small bail bonds, which are the most popular and easy source of credit for individuals.
In fact, credit cards are like loans, but spending and daily needs can be gradually consumed, not once, such as visas and mastercard.
Credit cards can be obtained by banks, stores and other financial institutions based on validation
And the ability to repay a person is exported.
In a much simpler way, having a credit card means accessing financial resources,
More than what’s in our bank account, after purchasing with a credit card,
If returned, it will be paid in one installment or in installments, if paid in one way
The same amount has been bought and used, and if the amount is profitable in the form of an allowance
https://superconference.marist.edu/web/ericwillson/home/-/blogs/what-is-kitfo- 
https://music.swau.edu/web/erichamm/home/-/blogs/belyashi-as-my-first-cooking-experience 

Ethiopia is a landlocked country in Africa. With 100 million people, it is Africa's second most populous country and the 10th largest in Africa. Its capital is Addis Ababa.
 Ethiopia is one of the oldest independent countries in Africa and one of the oldest in the world. It was the second country after Armenia to declare Christianity its official religion.
Ethiopia's population is very diverse. Most people's language is Sami or Gashi. The Ethiopian, Amhara and Tigrai form more than three-quarters of the population, but live in more than  80 different ethnic groups in Ethiopia. The population of some of these groups

یک داستان کوتاه خوندم، همینجوری الکی. صرفا جهت تخریب تصور شما از تسنیم :)))
میگن از دردناک‌ترین شکنجه‌ها اینه که صدای یکیو ضبط کنی، واسه خودش پخش کنی

اتفاقا امشب خیلی هم کار داشتم، جدا یادم نیست کی وقت کردم اینو خوندم.

+ تا جایی که من تحقیق کردم، این مدلی که من خوندم مجازه از نظر سیستانی. بقیه باید از آیت‌الله‌هاشون اجازه خوندن یا گوش دادنش رو بگیرن.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد
آبان هم رسید ...با کوله باری پر از باد و باران و برگ هایِ نارنجی .با حال و هوایِ دلبرانه ای ، که آدم را ناخودآگاه ، شیفته و عاشق می کند .با لطافتِ کم نظیری ، که خیابان ها را آماده می کند برایِ قدم زدن .درختان ، مهیایِ یک تغییر شده اند ، و تغییر ، بارزترین نشانه ی تکامل است .آسمان ، خودش را آماده کرده تا تمامِ دردهایِ ته نشین شده اش را ببارد ، و زمین ، برایِ بی قراری هایش ، آغوش وا کرده .کاش ، همراهِ برگ هایِ خشکِ پاییز ، تمامِ کینه و دشمنی و غم ها بریز
Hi gusy...
So this is my first time to write blog like this,i know this maybe will be kinda weird or random hahaha
Okay first let me introduce myself..
I'm Lisda and i'm Indonesian 
I know most of u whoever will be ask me "why u can be here on Iranian blog ?" 
That's cause my lovely friend,he's my Iranian friend Hosein and best ever foreigner friend i have ❤
To be honest i can't talk much and i can't speak english much but i'll try to write as i can 
Mmmm... i think it's enough now and i'll be continue soon
دانلود سریال کره ای I Hear Your Voice 2013

نام ها: صداتو میشنوم – The Voice You Can’t Hear – I Hear Your Voices
محصول: 2013 کره جنوبی از شبکه SBS
ژانر: عاشقانه | فانتزی | کمدی | درام
تاریخ پخش: 15 خرداد 1392 – 05Jun2013
قسمت ها: 18 قسمت چهارشنبه و پنج شنبه ها
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:Lee Jong Suk – Yoon Sang Hyun – Lee Da Hee
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
why is it that when you text me without me having texted you beforehand, it feels as if you've given me the world?
last night, when I least expected it, I recieved a text from you saying you went to my grandmother's grave that day and said hi for me. This message was followed by a text quoting one of my instagram stories saying: "I miss you grandma". When I first saw the notification of your message, only the last message would show. So for a moment there I thought you were saying that you missed me. You might not believe it, but even after reading the whole thing, I put my phone away and started jumping on the bed shouting in a low voice: "He texted meeeeee!"
That's how excited you make me :)
The other day when I had a friend of mine over, she told me about this method where you write dow
خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست
طاقت بار فراق این همه ایامم نیست
خالی از ذکر تو عضوی چه حکایت باشد
سر مویی به غلط در همه اندامم نیست
میل آن دانه خالم نظری بیش نبود
چون بدیدم ره بیرون شدن از دامم نیست
شب بر آنم که مگر روز نخواهد بودن
بامدادت که نبینم طمع شامم نیست
چشم از آن روز که برکردم و رویت دیدم
به همین دیده سر دیدن اقوامم نیست
نازنینا مکن آن جور که کافر نکند
ور جهودی بکنم بهره در اسلامم نیست
گو همه شهر به جنگم به درآیند و خلاف
من که در خلو
نمایندگی پیامک صوتی

گاهی باید از دلواپسی ، نگرانی و تردید دست بکشید
ایمان داشته باشید که همه چیز درست خواهد شد
شاید نه آنگونه که شما انتظار دارید
بلکه آنگونه که صلاح در آن است

پیامک صوتی

جملات احساسی و بسیار زیبا
لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . .

تبلیغات صوتی

جملات عاشقانه و احساسی
زندگی همینه
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن
زندگی همین دوست داشتن های س
نمایندگی پیامک صوتی

گاهی باید از دلواپسی ، نگرانی و تردید دست بکشید
ایمان داشته باشید که همه چیز درست خواهد شد
شاید نه آنگونه که شما انتظار دارید
بلکه آنگونه که صلاح در آن است

پیامک صوتی

جملات احساسی و بسیار زیبا
لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . .

تبلیغات صوتی

جملات عاشقانه و احساسی
زندگی همینه
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن
زندگی همین دوست داشتن های س
صوت کارگاه مباحث الفاظ اصول فقه- مبادی لغوی اصول فقه
هرمونتیک- زبان شناختی- فلسفه علم اصول- ساختار و چینش اصول فقه
برگزار شده در شهریور ماه 1397 مرکز فقهی ائمه اطهار قم
ارائه دهنده : حجت الاسلام محمدمهدی ولی زاده
بخش اول دریافت
عنوان: هرمونتیک1
حجم: 27.5 مگابایت
بخش دوم دریافت
عنوان: هرمونتیک2
حجم: 26.2 مگابایت
دانلود سریال The Loudest Voice با لینک مستقیمدانلود رایگان سریال بلندترین صدا با کیفیت عالیقسمت 1 فصل اول قرار گرفت

منتشر کننده : یوز دی ال
کیفیت: 720p.480p
کشور سازنده: آمریکا
ژانر: درام
کارگردان: -
بازیگران: Russell Crowe, Sienna Miller, Seth MacFarlane
سریال درباره راجر ایلس (راسل کرو)بنیانگذار شبکه فاکس نیوز است که او را تبدیل به رهبر جمهوری خواهان کرد و…شما می توانید این سریال را از یوز دی ال دانلود کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید
صوت کارگاه مباحث الفاظ اصول فقه- مبادی لغوی اصول فقه
هرمونتیک- زبان شناختی- فلسفه علم اصول- ساختار و چینش اصول فقه
برگزار شده در شهریور ماه 1397 مرکز فقهی ائمه اطهار قم
ارائه دهنده : حجت الاسلام محمدمهدی ولی زاده
دو جلسه
بخش اول دریافت
عنوان: هرمونتیک1
حجم: 27.5 مگابایت
بخش دوم دریافت
عنوان: هرمونتیک2
حجم: 26.2 مگابایت
Beatboxing (also beat boxing or b-boxing) is a form of vocal percussion primarily involving the art of mimicking drum machines (typically a TR-808), using one's mouth, lips, tongue, and voice. It may also involve vocal imitation of turntablism, and other musical instruments. Beatboxing today is connected with hip-hop culture, often referred to as "the fifth element" of hip-hop, although it is not limited to hip-hop music.The term "beatboxing" is sometimes used to refer to vocal percussion in general.
Light and Love, the Core of Islamic Spirituality
With a little –and excused- simplification, main and general concepts in different ideologies can be highlighted out; doctrinal themes around which other ideas revolve in a given system of thought. Throughout its historical evolution, Islamic mysticism and traditional spiritual training has both borrowed from and contributed to different traditions and schools of thoughts, yet it remained committed to certain doctrinal themes. Analogies of love and light are among those pivots which respectively played conative and cognitive roles in the spiritual training of the Muslim wayfarer. In what follows and through analysis of historical sources of Islamic mysticism, we shall consider historical origins and different dimensions of these often repe
Is that it? Now, I am in Europe and have the worst time ever. Nobody to talk. Nobody to love. Nobody to live. 
This is what I feel these days. Completely alone. 
Now, I am thinking about killing myself again. Is it possible? 
I just want to talk to you my fishi. I know you hate me. But I need your voice. your presence. I have not imagined this life. I am sure I was wrong. But what can I do?
I stuck in this f*cking life.
I have nothing to say anymore. 
God please help me to die. This is the last thing I want. Please. Are you there? I need this death.  
این آهنگ رو خیلی دوست دارم و گفتم شعرش رو اینجا بنویسم تا هیچوقت اون رو فراموش نکنم...
متن اون انگلیسیه اما اگه دوس دارین میتونین به کمک وب سرویس ایرانی ترگمان به حد قابل قبولی اون رو به فارسی ترجمه کنید و شما هم ازش لذت ببرید.
عنوان: گناهان پدر - Sins of the father
( Music in Metal Gear Solid V )
خواننده: Donna Burke
شاعر: Ludvig Forssell

Blind, in the deepest nightReaching out, grasping for a fleeting memoryAll the thoughts keep piercing this broken mindI fall, but I'm still standing motionless.
Far, in the distanceThere is light, a light that burns these scars of oldAll this pain re
Last day, Amin called me, I'm an employee at a university and he was a student here, several years ago, not an ordinary student, really a special student, so I could remember him after these years. He is a unique student for me because, he could speak English and Italian fluently, he had good information on poetry, philosophy, mythology, and technology. I always preferred talking to him to my colleagues.First, he asked me to send a certification to his workplace. This request is a routine in my job.Then he said to me that he is in a dilemma. He has fallen in love with a lady three years ago. This lady lives with her mother in Yazd and Amin works in an oil company in the south. And, He can't marry his love without leaving his good job.
نام سریال:The Loudest Voiceژانر: درامسازندگان: ستارگان:Russell Crowe, Sienna Miller, Seth MacFarlaneسالهای پخش: ۲۰۱۹امتیاز:7.1 از 10شبکه پخش کننده:SHOWTIMEوضعیت: فصل اولکیفیت:WEB-DLاطلاعات بیشتر: کلیک کنیدخلاصه داستان:این مینی سریال 7 قسمتی که بر اساس یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز ساخته شده است، در مورد بنیانگذار فاکس نیوز یعنی راجر ایلز است. برای درک حوادثی که منجر به ظهور حزب جمهوری خواهان مدرن شد، باید ابتدا ایلز را درک کنید. بیشتر تمرکز سریال بر روی دهه 2000 میلا
I was drowning in the ocean and then you came around. I saw you from under the water. I wanted to reach you and I did and then, we kissed. It happened again and again...and everytime the water became red, more and more...
You and your red lips, your hair and the way you smile, was a legend I couldn’t believe! I was drugged and I was dying... maybe you were drowning me! 
Then you start spinning around me. I was confused, hypnotized... you were still smiling! The voice in my head were saying: “I know I’m not the center of the universe but ypu keep spinning around me just the same...!” And I could also hear you calling me “baby”... 
and then, you smiled again and saved me from drowning! You were with me in the water then. It was a legend and the water was completely violet. A wo
نام سریال:The Loudest Voiceژانر: درامسازندگان:Gabriel Shermanستارگان:Russell Crowe, Sienna Miller, Seth MacFarlaneسالهای پخش: ۲۰۱۹امتیاز:7.1 از 10شبکه پخش کننده:SHOWTIMEوضعیت: فصل اولکیفیت:WEB-DLاطلاعات بیشتر: کلیک کنیدخلاصه داستان:این مینی سریال 7 قسمتی که بر اساس یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز ساخته شده است، در مورد بنیانگذار فاکس نیوز یعنی راجر ایلز است. برای درک حوادثی که منجر به ظهور حزب جمهوری خواهان مدرن شد، باید ابتدا ایلز را درک کنید. بیشتر تمرکز سریال بر روی دهه
 همکاری تی ام بکس و بی تی اس

فقط اون تیکه که میگه /دختر ترونه خودش اینو میدونه/عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

یه آهنگ زیرخاکی یافتم

متاسفانه مرورگر شما، قابیل
شب است 
در اسفند 
نمیدانم چندم‌اش 
مثلا زمستان است 
ولی اتاق به گرمای نوای پیانوی پیانیست اهل لهستان می‌ماند 
والدیسلاو اشپیلمن را می‌گویم
فیلمش را دیده‌ای؟
راستی آیا فیلم ما را نیز می‌سازند؟
عادی‌های دوره‌گرد کافه‌رو املت‌خور 
که داستایوفسکی میخوانند اما قهرمان‌شان رونالدینهو است
همانند قهرمان‌شان در بندند 
همانند او شاعران 
او شاعر فوتبال و آنها شاعر درون خود!
ما مست از الکل؟نه 
ما مست از بودن
از زیستن 
از خفتن 
از موسیق...
تو
فروش سرور تیم اسپیک
لیست سرور تیم اسپیک
سرور تیم اسپیک 1 ماهه : 5000
لطفا در نظر داشته باشید  که هر چه قد بخواهید میتوانید اسلات سرورتون رو بالا ببرید

ip Server Team Speak

کانفینگ سرور نیز به درخواست شما انجام میشود با هزینه بسیار کم

گروه کانفینگ تیم اسپیک حرفه ای ما در خدمت شما
یکی از بیشترین سوالات کاربران از واحد مشاوره البان، در رابطه با نحوه ضبط مکالمه در آیفون بوده است و به همین سبب تصمیم گرفتیم تا پستی در این رابطه برایتان بنویسیم. در ادامه سه روش برای ضبط مکالمات آموزش داده خواهد شد.
مشکل ضبط مکالمه در آیفون چیست؟
همانطور که پیش از این نیز گفته ایم به دلیل شرایط امنیتی بالای گوشی های آیفون ارتباطات بین اپ ها تقریبا نشدنی است و به صورت عادی اجازه این گونه دسترسی ها وجود ندارد. یکی از این محدودیت ها استفاده هم
پیش از روی کار آمدن گوگل اسیستنت، کاربران برای جستجو در اینترنت، عمدتا از گزینه Voice Search استفاده می کردند. اما همزمان با پدید آمدن دستیارهای صوتی جدید، تمایل به استفاده از این ویژگی روز‌به‌روز کمتر شد. به همین خاطر است که عمده تلاش های گوگل طی سال های اخیر، در راستای بهبود و توسعه دستیار هوشمند خود بوده است (گوگل اسیستنت به ویژگی های جدیدی مجهز می شود). جالب است بدانید که اکنون، تمام جستجوهای صوتی پلتفرم اندروید توسط دستیار گوگل مدیریت می شو
پیش از روی کار آمدن گوگل اسیستنت، کاربران برای جستجو در اینترنت، عمدتا از گزینه Voice Search استفاده می کردند. اما همزمان با پدید آمدن دستیارهای صوتی جدید، تمایل به استفاده از این ویژگی روز‌به‌روز کمتر شد. به همین خاطر است که عمده تلاش های گوگل طی سال های اخیر، در راستای بهبود و توسعه دستیار هوشمند خود بوده است (گوگل اسیستنت به ویژگی های جدیدی مجهز می شود). جالب است بدانید که اکنون، تمام جستجوهای صوتی پلتفرم اندروید توسط دستیار گوگل مدیریت می شو
light up a cigarette put on your head set make it at high level then play a heavy methal and enjoy the maddness. close your eyes feel the battle starts the straight pounches hits your noise the you shake like a missed dancer tears findig the way of the eye corner more blind you are you are on your own feet challenging you see nothing but feeling the battle  that starts ringing bells screamers aroun you need focous and focous you get far while they come near no pla fist between that myth you hear a voice a frequnce makes you calm you just  get to run harder  up stop the brain cod and enjoy dinner....than ever just it stsrts again 
Credit Card'
Borrowed loans can.
A series of small bail bonds, which are the most popular and easy source of credit for individuals.
In fact, credit cards are like loans, but spending and daily needs can be gradually consumed, not once, such as visas and mastercard.
Credit cards can be obtained by banks, stores and other financial institutions based on validation
And the ability to repay a person is exported.
In a much simpler way, having a credit card means accessing financial resources,
More than what’s in our bank account, after purchasing with a credit card,
If returned, it will be paid in one installment or in installments, if paid in one way
The same amount has been bought and used, and if the amount is profitable in the form of an allowance

tejarat-layolty.blog.ir
During my first Damavand tour, I met people of all ages, a teenager from high school, a 75 years old man, and an elder couple walking hand in hand. It was strange to me. Damavand is located right next to Tehran. However, many of us have only heard of it in epic stories and ancient Persian mysteries. For us, it’s a symbol of resistance and strength and something from which we speak so proudly.In our casual conversations, when we want to describe something very hard to accomplish, we say:” It’s like hiking Damavand.” For this reason, it was strange for me to see elders and younger people there. I was surprised after a day of hiking without professional gear or intense training. It was not so hard to reach the peak of the highest mountain summit of the Middle East. My heart was filled

معنی کلمات درس زبان هشتم
لغات درس اول PROSPECT 2
|▪️ Nationality • • • ملیت|▫️ introduce • • • معرفی کردن|▪️ cousin • • • پسرعمو|▫️ beautiful • • • زیبا|▪️ country • • • کشور|▫️ Where • • • کجا|▪️ Pronunciation • • • تلفظ|▫️ Spell • • • هجی کردن|▪️ Read • • • خواندن|▫️ Speak • • • صحبت کردن|▪️ Write • • • نوشتن|▫️ caspian sea • • • دریای خزر|▪️ Persian Gulf • • • خلیج فارس|▫️ Role Play • • • نقش بازی کردن|▪️ Guest • • • میهمان

ادامه مطلب
سلام.
این پست، صوتی‌ست! اگر حوصله‌ی نیم ساعت ورّاجیِ یک میماجیل را دارید بشنوید:)

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

About the Kharijites and their opinion on Arbitration
We did not name people the arbitrators but we named the Qur'an the arbitrator. The Qur'an is a book covered between two flaps and it does not speak. It should therefore necessarily have an interpreter. Men alone can be such interpreters. When these people invited us to name the Qur'an as the arbitrator between us we could not be the party turning away from the Book of Allah. since Allah has said:(And then if ye quarrel about anything refer it to Allah and the Prophet . . (Qur'an 4:59 . . .
ادامه مطلب
قبلا هم گفته بودم حرف زدن سبکم می کنید. اما هیچ وقت گوشی در اختیار نداشتم و ندارم. هیچکس حاضر نیست دقایقی از زمان با ارزشش را بگذارد پای چسناله های من و در پایان هم حال خودش خراب شود. حرف زدن که حذف شود تنها نوشتن می ماند. شاید همین باعث شده saved messages تلگرامم اینقدر شلوغ و درهم و برهم باشد. اما خوبی اش این است که هیچ وقت قرار نیست کسی دلداری ات بدهد و حرف های انگیزشی و امیدوارکننده بزند. تو در همان باتلاق که بودی میمانی و آرام آرام فرو می روی. بدون آ
Celebrities, Prophets of Luxurious Narcissism

This article explores how celebrity-culture in its individual luxurious form, influences, often indirectly, the educative role of religion in moral upbringing of a society and its members. The highly valued pursuit of fame and luxury, or even false pretense of displaying them –thanks to social media- are among the natural results of excessive dominance of celebrity culture. Fame and luxury might not be bad or negative in themselves, but once the two are placed in the pivot center of a moral-value system, other agents (like religion in our example) can no longer play their proper roles in the ethical upbringing of individuals or communities. When celebrity culture norms turn to behavioral standards, then not just religious practitioners and
10 Reasons to Learn English

1. English is the most commonly spoken language in the world. One out of five people can speak or at least understand English!
2. English is the language of science, of aviation, computers, diplomacy, and tourism. Knowing English increases your chances of getting a good job in a multinational company within your home country or of finding work abroad.
3. English is the official language of 53 countries. That is a lot of people to meet and speak to.
4. English is spoken as a first language by around 400 million people around the world.
5. English is the language of the media industry. If you speak English, you won't need to rely on translations and subtitles anymore to enjoy your favourite books, songs, films and TV shows.

6. English is also the language
-قلب من، عاشق شاد تر شدن و بهتر کردن حال بقیه است، هر تلاشی میکنه که کسی غصه نخوره، کسی آب تو دلش تکون نخوره، قلب من از انجام این کارا انرژی میگیره، خوشحال میشه ولی بعضی وقتا مبینه هی آدما چقدر بی معرفتن! می بینه هیچکس اون موقعی که کسی باید باشه نیست در حالی که اون همیشه برای بقیه بوده، میبینه آدما خیلی وقتا بودن یا نبودنش براشون فرقی نداشته، غصه میخوره، می شکنه، باز اونا رو میبخشه و دوباره شروع میکنه، میگه اشکال نداره و دوباره برای بهتر بودن
حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که در یک جلسه یا کنفرانس مهمی بخواهید صحبت‌های سخنران یا ارائه دهنده را ضبط کنید تا بعدا با گوش دادن به آن نکات کلیدی یا مهم آن جلسه را به یاد بیاورید. علاوه بر این مطمئنا دانشجویان هم به دفعات این نیاز را احساس کرده‌اند که در کلاس درس صدای استاد را ضبط کرده و بعدا سر فرصت از روی آن نوت برداری کنند.
ادامه مطلب
حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که در یک جلسه یا کنفرانس مهمی بخواهید صحبت‌های سخنران یا ارائه دهنده را ضبط کنید تا بعدا با گوش دادن به آن نکات کلیدی یا مهم آن جلسه را به یاد بیاورید. علاوه بر این مطمئنا دانشجویان هم به دفعات این نیاز را احساس کرده‌اند که در کلاس درس صدای استاد را ضبط کرده و بعدا سر فرصت از روی آن نوت برداری کنند.
ادامه مطلب
دوستان برای شرکت در گروه ویس آزاد تلگرام هم اکنون میتوانید از ظریق لینک زیر جوین بدین!
فقط قوانین گروه رعایت بشه : لینک و تبلیغات ممنوع - بی احترامی ریمو - مزاحمت در پی وی = اخراج
اگر خواسنید در گروههای بیشتری شرکت کنید میتونید وارد کانال گروه تلگرام شوید! و لینک مورد نظرتون رو به راحتی پیدا کنید.
ادامه مطلب
I read some philosophy books in the past like Sufi's world and alphabets of philosophy. So, I am familiar with some expressions of it about the goal of human life, but I'm not going to write such things.I want to write about my own goals in my life right now. And they can change in the future as they're different from my goals in the past. I can speak about myself just like that I am right now.Peace is the most important thing for me. Peace inside my heart, peace in my family and, peace in the world. I never do anything that destroys this. I want to live in peace and, I want to rest in peace after my life.I'm married. My spouse and I have a baby that we love him. We are a happy family, I think. I have good parents that they always support me. I have a few friends. I don't have a lot. And i
*سه ساعت آخرشبم رو برنامه ریزی کرده بودم یک voice درسی گوش کنم و حالا میبینم نمیتونم به تلگرام وصل بشم و درنتیجه نخواهم توانست دانلودش کنم و از طرفی آخرشب اونقدر سرحال نیستم که بخوام درس جدید بخونم...به زانوی کی شلیک کنم?!

*روزها فقط اون ساعتی که سادات با لیوان شیرکاکائوی داغ میاد توی اتاقم و من دلم میخواد جهان همینجا متوقف بشه.
*خطاب به هیچکس گفتم این یارو که پایان نامه ام رو دادم بنویسه میگه دو هفته ی دیگه بهم زنگ بزن،یادم بندازین و خب انتظار ن
اون شب یه مطلبی خوندم. صد تا چیزی که آدم میتونه در مورد خودش دوست داشته باشه. به نظرم بامزه بود. دیدم اینطور که معلومه خیلی خودشیفته م. :)) اونایی که در مورد خودم دوست دارم رو بولد میکنم. آبی ها رو هم خیلی خیلی بیشتر دوست دارم :))
Your sense of humor
Your laugh
Your ability to make others laugh when they need it
Your intuition
Your willingness to challenge yourself
Your understanding of what makes you feel happiest
Your taste in movies
Your taste in books
Your taste in clothes
The way you don't care about clothes
The way you hug people
Your eye for design
Your organizational skills
Your quiet intensity
Your loud boisterou
خلاصه داستان سریال بلندترین صدا
داستان مجموعه “بلندترین صدا” درباره راجر ایلس، موسس شبکه فاکس می باشد که او را تبدیل به رهبر جمهوری خواهان کرد …

مشخصات سریال The Loudest Voice
ژانر : سریال درام
نام فارسی : بلندترین صدا
سازندگان : Gabriel Sherman
بازیگران : Russell Crowe | Naomi Watts | Sienna Miller
کشور سازنده : آمریکا
زبان اصلی : انگلیسی
سال انتشار : ۲۰۱۹
وضعیت : در حال پخش
روز پخش : دوشنبه
شبکه پخش : Showtime
نمره : ۷٫۷ از ۱۰ (بر اساس ۱۲۰ رای)
برای دانلود سریال The Loudest Voice با
آیا تا به حال از سرویس گوگل ویس (Google Voice) استفاده کرده‌اید؟ ما در اینجا می‌خواهیم به ۶ کار سرگرم‌کننده اشاره کنیم که می‌توانید با این سرویس انجام دهید.
به گزارش گجت نیوز، گوگل ویس برای برقراری تماس تلفنی روشی را ارائه داده است که به شما امکان داشتن تماس‌های شخصی و کاری‌تان در یک دستگاه را می‌دهد. شاید شما نتوانید که دستگاه سیم کارت خور خود را جایگزین گوگل ویس کنید، اما برای زمانی که نمی‌خواهید بابت تماس تلفنی هزینه‌ای بپردازید، این روش
Imam Ali (as) describing the beliverIf he is silent his silence doesnt grieve him 
If he laughs he doesnt raise his voice 
and if he is wronged he endures till Allah takes revenge on his behalf
his own self is in distress because of him while the people are in ease from him .
he puts himself in hardship for the sake of his next life and makes people feel safe from himselfnahjul balagha
sermon  192
"I've never met a girl who thinks like you." "A lot of people tell me that," she said, digging at a cuticle. "But it's the only way I know how to think. Seriously. I'm just telling you what I believe. It's never crossed my mind that my way of thinking is different from other people's. I'm not trying to be different. But when I speak out honestly, everybody thinks I'm kidding or play-acting. When that happens, I feel like everything's such a pain!" 
Haruki Murakami
Norwegian Wood

از عمل پدر بگم که به خوبی صورت گرفت... البته الان سرشون پانسمانه و امیدوارم که مشکلی پیش نیاد...
از اون روز که پدر واسه عمل رفت تا به حال دچار آشفتگی بی اندازه ای شدم... دست و
NetGuard Pro – no-root firewall v2.264 Final – اپلیکیشن کاربردی قطع دسترسی بازی و برنامه به اینترنت مخصوص اندرویدنسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها برای شما
NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرو
NetGuard Pro – no-root firewall v2.264 Final – اپلیکیشن کاربردی قطع دسترسی بازی و برنامه به اینترنت مخصوص اندرویدنسخه پرمیوم، پولی و پرداخت شده با تمامی قابلیت ها برای شما
NetGuard  Pro- no-root firewall نرم افزاری کاربردی و محبوب در زمینه قطع دسترسی بازی ها و برنامه های نصب شده برروی دستگاه های اندرویدی به اتصال اینترنت است که استودیوی Marcel Bokhorst آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرو
Failure was the scariest monster in my life I have tried to keepmyself far far away from him, but I have encountered that many times. In my studies, relationships, etc. Now I understand that there is no way toescape from him. It’s hard to keep walking on the road of life when I feel a Goblin is on your shoulder, I can feel his weight, hear his voice which has paralyzed our hopes many times. 
You know, in these situations people can’t make a plan for their future, just want others to leave them, stay in bed for the whole day and wait to a better day that doesn't exist. they want to believe that everything will fine but they can't.
Honestly, the Goblin was on our shoulders from the first day of life and will stay to last. Goblin is fat now and has collected many golds.
Remember that Rom
بشر
از هزاران سال پیش همواره تلاش کرده است که با هم نوع خود ارتباط برقرار
کند. به همین دلیل، پدیده ای به نام زبان شکل گرفت. زبان ها در طول سال های
متمادی تغییرات زیادی به خود دیده اند تا به شکل امروزی در بیایند. در حال حاضر، زبان انگلیسی شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین زبان زنده دنیا به شمار می رود. البته می توان در کنار آن، به آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و زبان روسی نیز اشاره نمود.
زبان روسی (ру́сский язы́к)،
از خانواده زبان‌های اسلاوی است ک
سلام . با قسمت چهاردهم از سری مقالات آموزشی ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از سری مقالات آموزشی دوره CCNA Collaboration می‌خواهیم بحث Dial Peer ها را که در قسمت سیزدهم در مورد آن‌ها صحبت کردیم را ادامه دهیم . همانطور که در قسمت قبلی مقالات گفته شد ، به طور کلی دو نوع Dial Peer داریم . یکی POTS Dial Peer و دیگری VOIP Dial Peer که همانطور که از عنوان مقاله پیداست در این قسمت از آموزش‌های VOIP می‌خواهیم با نحوه نوشتن POTS Dial Peer ها در روتر سیسکو آشنا شویم . با ما ه
سلام . با قسمت چهاردهم از سری مقالات آموزشی ویپ سیسکو در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت از سری مقالات آموزشی دوره CCNA Collaboration می‌خواهیم بحث Dial Peer ها را که در قسمت سیزدهم در مورد آن‌ها صحبت کردیم را ادامه دهیم . همانطور که در قسمت قبلی مقالات گفته شد ، به طور کلی دو نوع Dial Peer داریم . یکی POTS Dial Peer و دیگری VOIP Dial Peer که همانطور که از عنوان مقاله پیداست در این قسمت از آموزش‌های VOIP می‌خواهیم با نحوه نوشتن POTS Dial Peer ها در روتر سیسکو آشنا شویم . با ما ه

Deputation of the Holy Prophet
Allah deputed the Prophet with a sparkling light a clear argument an open path and a
guiding book. His tribe is the best tribe and his lineal tree the best lineal tree whose
branches are in good proportion and fruits hanging (in plenty). His birth-place was Mecca
and the place of his immigration Taybah (Medina) from where his name rose high and his
.voice spread far and wide
ادامه مطلب
دستگاه ضبط صدا ارزان سونی ICD-PX333  یک دستگاه ضبط صدا مناسب برای دانشجویان، خبرنگاران و بسیاری از افراد دیگر است.این محصول 74 گرم وزن دارد. 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با نصب کارت حافظه میکرو اس دی، می توان 32 گیگابایت به ظرفیت آن اضافه کرد.  علاوه بر حافظه داخلی، دارای حافظه جانبی است. 1073 ساعت ضبط صدا ضبط می‌کند و با داشتن دو باتری می‌تواند برای مدت زمان طولانی روشن بماند. این محصول دارای صفحه نمایش LCD سیاه و سفید است اما نور پس زمینه یا همان
دستگاه ضبط صدا ارزان سونی ICD-PX333  یک دستگاه ضبط صدا مناسب برای دانشجویان، خبرنگاران و بسیاری از افراد دیگر است.این محصول 74 گرم وزن دارد. 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با نصب کارت حافظه میکرو اس دی، می توان 32 گیگابایت به ظرفیت آن اضافه کرد.  علاوه بر حافظه داخلی، دارای حافظه جانبی است. 1073 ساعت ضبط صدا ضبط می‌کند و با داشتن دو باتری می‌تواند برای مدت زمان طولانی روشن بماند. این محصول دارای صفحه نمایش LCD سیاه و سفید است اما نور پس زمینه یا همان
HENRY - Monster
Kiss meTell me all those lies like when you miss meOpen up your heart and let your love touch meI just need it all, I've been so patient, waiting for you so longAnd if you let it go when I'm holding you closeInside my arms, in the moment with youRight now the time is wrongI've been writing these songs 'bout how I can't be with youBut I don't wanna be a monsterBut I've been here for daysDrinking too much now I want youCan't get you off my brainI won't be the one to tell you thingsAnd lie to you if you won't listen, noI'm not a monster, monster, noBut every time you kiss meTell me pretty lies about your historyI'm so tired of the back and forthTelling me that you're wanting moreI don't know what you're in this forPeople try to tell you things but you won't listen, noAnd if yo
آکادمی تخصصی زبان اسپانیایی اکسیتو با بهره گیری از جدیدترین متد و کتاب های جانبی سفارت سعی در بهبود و ارتقای آموزش زبان اسپانیایی در سطح استان البرز را دارد.شایان ذکر است با توجه به نیاز روز افزون جهت یادگیری زبان اسپانیایی به عنوان دومین زبان بین المللی و همچنین استقبال مهاجران برای ورود به دانشگاه ها و کشورهای اسپانیایی زبان ، گروه اکسیتو با تکیه بر اساتید مجرب و کارآمد خود سعی در ارایه آموزش و خدمات ذیل دارد:1) پکیج های 5 ماهه خصوصی و نیم
کتاب حماسه کوراوغلو
فصل ۱: داستان «آلی کیشی» بخش ۱
«نکته: معنای کلمات رو با نگه داشتن انگشتتون روی کلمه و اومدن ادرس لینک میتونین ببینین. برای کلمات ساده تر دیگه لینک نذاشتم »
#کوراوغلو
#کوراوغلو_آلی_کیشی
Alı kişi neçə illər Həsən xana ilxı otarıb ömrünü, gününü onun qapısında çürüdüb, saqqalını ağartmışdı. O, hər gün səhər dan yeri ağaranda ilxını haylar, bütün günü otarar, gecədən bir pas keçəndən sonra xalxala gətirərdi. Tay dağlarda, daşlarda kövşənlərdə Alı kişinin ayağı dəyməmiş bir yer yox idi. Yenə də bir gün Alı kişi ilxını sürüb dəniz(dərya) qırağın
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل

www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
در این قسمت از مجموعه آموزش ایزابل به یکی از قابلیت های کلیدی سیستم تلفنی ایزابل خواهیم پرداخت این قابلیت جزو جدا نشدنی هر مرکز تماسی است ،حتما تا به حال با شرکتی تماس گرفته اید و در ابتدا سیستم به شما خوش آمد گویی می گوید و سپس از شما می خواهد برای ارتباط با بخش های مختلف کلید های متفاوتی را فشار دهید ، به عنوان مثال از شما می خواهد برای ارتباط با بخش فروش کلید ۱ و بخش پشتیبانی کلید ۲ و ….. به این قابلیت در سیستم های تلفنی IVR می گویند.
IVR مخفف Int
به اندازه‌ی همین کم‌سال زیستِ اجتماعی و خودم، درک پیدا کردم از سطح چیزی که باهاش طرفم و دیگه ابداً چیزی نمی‌زنه توی ذوق. چیزی خسته، خوشحال، هیجان‌زده و ناراحتم نمی‌کنه. همه چیز روی بالاترین حد از سطح، بدون هیچ شکلی از عمق باقی می‌مونه و حتی همین کنار هم چیدن جمله‌ها و کلمات ذره‌ای کمک به کامل گفتنِ چیزی نمی‌کنه. البته که گفتن و نوشتن ماهیتاً کم کردن اندازه‌ی مسئله‌‌ست. چون باید ذهنمون رو عادت بدیم که به شکل پیوسته از یک یا نهایتا دو سه
بازگشت محمود نامی همراه بازیکنان تیم پرسپولیس تهران.
اتفاقی جالب در کشور قطر که همه را دیوانه کرد.
محمود نامی سال نود و هفت اواخر دی ماه در کشور قطر بازی های تدارکاتی آسیایی تنها نماینده جوان های ایران در آنجا در هتل محمد بن خلیفه اقامت داشت.
تیم پرسپولیس ایران در همان روز در قطر بازی های آسیایی در همان هتل حضور داشتن.
روز برگشت محمود نامی در فرودگاه مهر آباد تهران در یک مصاحبه خبری که عکس های او با بازیکنان پرسپولیس جنجال بپا کرده بود گفت :
م
لوگوس
واژه logos -که به لحاظ ریشه‌شناختی، مرتبط با واژه legein به معنای سخن گفتن (to speak) است- حامل معانی گوناگونی است.[1] از این معانی است: مشخص کننده، سخن، گزاره، جمله، توضیح، تعریف، فرمول، حساب، نسبت، تبیین، استدلال، و قوه عقل.[2] معانی مذکور بی‌ارتباط نمی‌نمایند: اگر «لوگوسِ» شیء، «توضیح» آن باشد، یعنی لوگوس به سوی «تبیین» و «تعریف» شیء رهنمون می‌شود، چرا که وقتی چیزی را توضیح می‌دهیم، در واقع می‌خواهیم تبیین و در بهترین حالت، تعریفی از آن به
What is devilPeople around the world believe that the devils are human enemiesthey want with different and irrelevant words, we lose our goal or at least Reduce Speed ​​to reach the goal Includes of human kind and Elf kind
Human kind
for example The behavior of some American politicianslying , Divert people , Divide between people , the war and etc
Elf kindAppearance of devilOur actionsTheir actionsOur actionsWhen we think of Elf or devil and compliment little by little we get the spiritual effect of them which is very polluted and harmful and it connects us to them connection is easier than to disconnection Those who searching for the elf finally they find the devilTheir actionsThey love the smell of sweat of Single person and because for that they turn around and they go to the bathr
What is devilPeople around the world believe that the devils are human enemiesthey want with different and irrelevant words, we lose our goal or at least Reduce Speed ​​to reach the goal Includes of human kind and Elf kind
Human kind
for example The behavior of some American politicianslying , Divert people , Divide between people , the war and etc
Elf kindAppearance of devilOur actionsTheir actionsOur actionsWhen we think of Elf or devil and compliment little by little we get the spiritual effect of them which is very polluted and harmful and it connects us to them connection is easier than to disconnection Those who searching for the elf finally they find the devilTheir actionsThey love the smell of sweat of Single person and because for that they turn around and they go to the bathr
Human kind
It's my homework for tomorrow:
Which do you think is more important: following your parents' dreams or following your own dreams?
I have been in this position many times and I know that's very difficult to make a decision. I usually have different opinions whit my family, so it's clear that I have many problems to achieve my dreams. I often think and plan for the future, but when I share them to my family, they tell me "It's impossible" or "hahahaha..." or "You know nothing about the world". Then they try to tell what's the best for me. As you know the best is different for each of us.
So what's the solution?
Which way is better?
Or which way is more correct? I don't know and they don't know too.
And what do I do? I don't do it. Yes, I don't do it. I get upset and don't do it. But, but I f
Introduction
When we think of elf or devil and compliment little by little we get the spiritual effect of them Which is very polluted and harmful and it connects us to them connection is easier than to disconnection Those who searching for the elf Finally they find the devilIn the past I was looking for a jinn many stories were defined I studied the book but did not find a way until I said, my God, I want to see the jinn I was just inside the room at one time I saw a person standing by the door of the room
They have several characteristics
Original shape
skeletom  form of skeletom similar to humanshair
No clothesTheir body are covered of hair, except of face around the nose and forehead and their palmsTheir hair are thickTheir hair is smooth and so thick that doesn't formTheir hair and na
Introduction
When we think of elf or devil and compliment little by little we get the spiritual effect of them Which is very polluted and harmful and it connects us to them connection is easier than to disconnection Those who searching for the elf Finally they find the devilIn the past I was looking for a jinn many stories were defined I studied the book but did not find a way until I said, my God, I want to see the jinn I was just inside the room at one time I saw a person standing by the door of the room
Original shape
No clothesTheir body are covered of hair, except of face around the nose and forehead and their palmsTheir hair are thickTheir hair is smooth and so thick that doesn't formTheir hair and na

دانلود امروز8+

آخرین آپدیت1398/2/23

دیدگاه5 دیدگاه

در دستهنرم افزار اندروید

نسخه1.4.5

دوست داشتن6

QuickEdit Text Editor Pro v1.4.5 Donated/Patched – نسخه پولی یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های ویرایشگر متن اندروید
QuickEdit Text Editor Pro یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش فایل های متنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Rhythm Software با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با استفاده از ان قادر خواهید بود در تبلت و یا موبایل خود
Introduction
Original shape
سریال «نقطه‌ی کور» (BlindSpot) بار دیگر به تلویزیون بازمی‌گردد. شبکه‌ی NBC اعلام کرد که فصل پنجم و پایانی این سریال درام معمایی با بازی «سولیوان استیپلتون» و «جیمی الکساندر» را به تولید می‌رساند. این درحالی است که شبکه تصمیم گرفته بود که این سریال را در ماه می روی ایر نبرد.
«نقطه‌ی کور» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۵ بود که دوشنبه شب‌ها پس از مسابقه‌ی «صدا» (The Voice) پخش می‌شد. آمار بینندگان این سریال در فصل دوم وقتی که به چهارشنب
IntroductionPeople around the world believe that the devils are human enemiesAppearance of devilOur actionsTheir actionsOur actionsWhen we think of elf or devil and compliment little by little we get the spiritual effect of them Which is very polluted and harmful and it connects us to them connection is easier than to disconnection Those who searching for the elf Finally they find the devilTheir actionsThey love the smell of sweat of Single person and because for that they turn around and they go to the bathroom and wc and smell it If a single person was a sin they like her smell more and when they smell it they take of the human spiritual effect and with this effect they communicate better
Original shape
N
تبدیل متن به گفتار در کامپیوتر
متن خود را به نرم افزار مبدل گفتار تبدیل کنید تا کامپیوتر شما هر آنچه را که تایپ می کنید صحبت کند.

مراحل :

Notepad را باز کنید.

کد زیر را کپی کنید و آن را در notepad پیست کنید.

Dim message, sapi
message=InputBox("What do you want me to say?","Speak to Me")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak message

فایل را با هر نام با پسوند vbs ذخیره کنید.

فایل را اجرا کنید، هر چیزی را که میخواهید در جعبه متن تایپ کنید و OK را فشار دهید.

برای ثبت آگهی رایگان به س
These days All of us are feeling a real dictator government by our every single cells.
Before this events (price of petrol & disconnected internet ) I had never comprehended our misery this much
I'm a student of university
I'm completely confused and I don't know what should I do
when I can't amend this fucking holy regime
when I can't project my voice 
When our basic requirements ignore and suffocate by governors
When I can't migrate and I can't stay
When every thing is madly expensive even maybe I can't continue my education at Mofid university
let alone to find a job or have a car or bicycle or even graduating and migrating...
There is no hope here
And perhaps they want us to die
Is our only choice death?
I don't want believe this
I don't want this shameful life
I have to do somet

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها